Bestyrelsen

Kim


”Jeg begyndte at spille Go i 1988 , – og det har hængt ved siden. Jeg syntes stadig at enhver Go kamp er spændende , – for ingen af kampene er ens . – Og så er det også hyggeligt ! ”

Steven

“Jeg har spillet Go i et par år. Jeg har en del erfaring med mange brætspil. Specielt Dam og skak som spiller og formand i mange år. Interessen for Go startede efter et besøg på et bibliotek og jeg kan godt lide balancen i spillet mellem spillerne. :)”

Henrik

“Jeg opdagede Go som ung, men kom aldrig i gang med at spille det rigtigt. Men efter en hjerneskade for 13 år siden genopdagede jeg brætspillet, og jeg har brugt det meget som genoptræningsværktøj. Men spillet så unikt, at jeg fortsat spiller det, når jeg har tid.”


Sidst redigeret: